Politica de retur

Potrivit dispozitiilor art.4 alin.1 lit.b din O.G. 130/2000 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta - "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunța la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". 

Notificarea va fi facuta in forma scrisa, cu semnatura, data si mentionarea motivelor pentru care doriti returnarea, fie prin posta scrisa sau prin e-mail catre office@aissya.ro. In oricare dintre situatii va rugam sa ne contactati si telefonic folosind detaliile de la rubrica contact, pentru a ne asigura ca semnatarul solicitarii este real si pentru a intelege mai bine dorinta d-voastra. Atat notificarea cat si rambursarea produsului vor fi facute cu suportarea de catre dumneavoastra a cheltuielilor aferente returului coletului, la adresa urmatoare:

Sc Meme Concept SRL

Str Tarnaveni , nr 18-20, 5

Sector 1, Bucuresti, 013220

Romania

Va rog retineti ca nu avem posibilitatea sa preluam colete cu ramburs.

Produsul va fi returnat cu respectarea urmatoarelor conditii:

  • Produsul va fi trimis in ambalajul original cu toate accesoriile;
  • Produsul va prezenta elementele de siguranta (eticheta de identificare) intacte;
  • Produsul va fi insotit de toate documentele cu care v-a fost transmis;
  • Produsul nu va fi deteriorat sau utilizat;
  • Produsul va fi insotit de cererea d-voastra in original cu data si semnatura, explicand in concret motivele.

Daca produsul returnat este deteriorat, nu prezinta elementele de siguranta (eticheta de identificare) sau are semne evidente de utilizare, ne rezervam dreptul de a refuza returul contravalorii produsului, fapt pe care il vom comunica catre d-voastra.

In cazul in care produsul respecta cerintele de retur, contravaloarea acestuia va fi expediata prin transfer bancar, in termen de cel mult 30 zile calendaristice, dupa primirea produsului retur si dupa verificarea returului. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare, nu includ cheltuielile de transport.

In cazul in care ati primit alt produs fata de cel comandat sau in cazul in care ati constatat ca produsul primit are un defect de fabricatie, toate taxele de transport pentru remedierea greselii vor fi platite de catre noi si va vom comunica modalitatea de transport pe care o preferam. Daca o astfel de situatie apare va rugam sa ne contactati in maximum 48 de ore, utilizand una dintre modalitatile puse la dispozitie in rubrica contact, pentru a o putea remedia in cel mai scurt timp posibil.

Pentru comenzile platite online cu cardul personal sau business, prin PlatiOnline.ro, suma va fi transferata catre d-voastra pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Va asiguram ca facem tot posibilul ca experienta Aissya sa fie una de exceptie si deosebit de placuta pentru d-voastra si avem incredere ca eventualele aspecte nedorite vor fi solutionate in mod constructiv si amiabil.

Fiti plini de viata cu Aissya !